晚秋

听音乐,随笔,看书,欣赏一切有小情趣的东东
Deep End - Ben Montague

归迪:

音乐随身听:

【欧美流行】Deep End - Ben Montague

悲伤的曲调与婉转感性的嗓音完美结合,述说着一份逝去的爱:“我可以无所谓,可以继续坚持。但这痛苦已痛彻心扉,我所爱的一切都已被带走。”

Ben Montague,英国创作歌手。他的单曲Can’t Hold Me Down 在Radio 2电台播放了五周,让人影响深刻。

《Deep End》

I'm calling out to the big man,
向人们呼喊
Searching for a better plan,
找一个更好的打算
Cause I don't wanna walk alone no more.
再也不愿独自彳亍
I can shrug my shoulders, I can grin my teeth,
我可以无所谓,可以继续坚持
But this trouble's more than skin deep.
但这痛苦已痛彻心扉
It's taking everything I've ever loved.
我所爱的一切都已被带走

No more of sleeping with the lights on, with the lights on.
入眠之时再也不必长亮孤灯
Cause I've done enough of that.
我已承受不起

I'm swimming in the deep end,
于深水沉溺
Too far away from the edge.
远离了出口
Is there anybody out there?
有谁还在
That can pull me back again.
将我再次淹没
I tried to learn my lessons
试着记住教训
But like a fool, I always missed them
但还是像傻子一样忘记
And here we go again
于是我们再一次来到这里
Swimming in the deep end.
于深水沉溺

wohoo - wohoo
wohoo wohoo

The darkness comes like a hurricane
黑暗像飓风席卷而来
Embrace the feel, I embrace the pain
拥住伤痛之感
And let the tidal wave wash over me.
任潮汐冲刷着我的身体
I've grown immune to the shivers, immune to the shakes.
我已经习惯了战栗
And somehow this weak heart still aches for,
为何这羸弱心跳仍旧在痛
You to come and save me from myself.
只有你可保全我的心

And no more of sleeping with the lights on, with the lights on.
入眠之时再也不必长亮孤灯
Cause I've done enough of that.
我已承受不起

I'm swimming in the deep end,
于深水沉溺
Too far away from the edge.
远离了出口
Is there anybody out there?
有谁还在
That can pull me back again.
将我再次淹没
I tried to learn my lessons
试着记住教训
But like a fool, I always missed them
但还是像傻子一样忘记
So here we go again
于是我们再一次来到这里
Swimming in the deep end.
于深水沉溺
wohoo - wohoo
wohoo wohoo
no more of sleeping with the lights on, with the lights on.
入眠之时再也不必长亮孤灯
Cause I ve done enough of that.
我已承受不起
I m swimming in the deep end,
于深水沉溺
Too far away from the edge.
远离了出口
Is there anybody out there?
有谁还在
That can pull me back again.
将我再次淹没
I tried to learn my lessons
试着记住教训
But like a fool, I always missed them
但还是像傻子一样忘记
So here we go again
于是我们再一次来到这里
So here we go again
于是我们再一次来到这里

Swimming in the deep end.
于深水沉溺

评论

热度(37)